FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia
- Oczekujące - zamówienie zostało poprawnie złożone w naszym sklepie.
- W realizacji - wyjaśnianie płatności - zamówienie nie zostało poprawnie opłacone i czeka na dyspozycję klienta.
- W realizacji - zamówienie zostało skierowane na magazyn do skompletowania.
- Kompletowanie - po kontakcie Działu Obsługi Klienta z klientem i jego zgodzie na zmiany zamówienie jest kompletowane na magazynie.
- W trakcie pakowania- zamówienie jest w trakcie kompletowania i przygotowania do wysłania.
- Wysłane kurierem - opłacone zamówienie zostało przygotowane do odebrania przez kuriera
- Wysłane do paczkomatu - zamówienie do odbioru w paczkomacie zostało przygotowane do odebrania przez kuriera
- Wysłane za pobraniem - zamówienie do opłacenia przy pobraniu zostało przygotowane do odebrania przez kuriera
- Gotowe do odbioru - zamówienie złożone z odbiorem osobistym czeka w punkcie do odbioru.
- Odebrane - zamówienie zostało odebrane w punkcie odbioru.
- Anulowane - złożone zamówienie zostało anulowane
W przypadku złożenia zamówienia z odbiorem osobistym w powiadomieniu meilowym otrzymasz dane adresowe i kontaktowe punktu odbioru oraz godziny jego pracy. Dodatkowo dane te znajdują się na naszej stronie internetowej tutaj.
W kolejnym meilu zostaniesz powiadomiony o możliwości odbioru
Czas realizacji zamówienia z odbiorem osobistym w wybranym punkcie jest uzależniony od fizycznej obecności towaru w danym skepie. Jeśli jest on w jego posiadaniu, towar można odebrać "od ręki", natomiast w innym przypadku czas odbioru może się wydłużyć w związku z potrzebą przesunięcia towaru do punktu z naszego magazynu głównego. Jednakże w każdym przypadku o możliwości odbioru towaru zostaniesz poinformowany wiadomością meilową.
Wysyłka towaru, w którym znajduje się informacja "Dostępny realizacja do .. dni roboczych" może zostać zrealizowana z opóźnieniem, wydłużonym maksymalnie o podaną lość dni roboczych. W takim przypadku prosimy o uzbrojenie się w cierpliwość, ale bez obaw - dołożymy wszelkich starań, aby czas oczekiwania na zamówienie trwał jak najkrócej.
Konto
Posiadanie konta w naszym sklepie niesie za sobą same korzyści. Oto lista najważniejszych:
- Możesz wprowadzić poprawki w zamówieniu!
- Dane do wysyłki i do faktury uzupełniają się same.
- Możesz przeglądać złożóne zamówienia i ich bieżący status.
- Możesz przetrzymywać w schowku towary ulubione.
- W banalnie prosty spośób możesz ponowić poprzednie zamówienie.
- Korzystasz z promocji przygotowanych dla stałych klientów.
- Uczestniczysz w programie rabatowym - zwiększasz kwotę rabatu na kolejne zamówienia.
- Zarejestrowani klienci dzięki korzystaniu z Newslettera otrzymują także dodatkowe rabaty na zakupy, oraz na bieżąco informacje o upustach cenowych!
Płatności
Dostawy
Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia były realizowane w możliwie jak najszybszym termnie. Czas realizacji może być nieco wydłużony po weekendzie lub w okresie świątecznym. Firmy kurierskie z reguły dostarczają przesyłki w 99% w ciągu 24h od ich nadania.
Zwroty i reklamacje
W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki należy złożyć formularz reklamacyjny w firmie kurierskiej, która realizowała dostawę. Najczęściej klient jest proszony w pierwszej kolejności o dołączenie protokołu szkody. Reklamację w Inpost złożysz tutaj, w przypadku DPD tutaj , a w przypadku DHL tutaj. Niestety nie gwarantujemy, że firma kurierska uzna tą formę reklamacji.